REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ TRIAGE Sp. z o.o.
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez TRIAGE, Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Zwycięska 35/20, 53-033 Wrocław, NIP: 8992780292, Regon: 363345829, wpisanej przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000594282, nr konta mBank: 98 1140 2004 0000 3902 7600 1279, adres e- mail: biuro@triage.pl, nr tel. 535 211 112
- Użyte w Regulaminie terminy oznaczają̨:
1) TRIAGE – TRIAGE, Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Zwycięska 35/20, 53-033 Wrocław, NIP: 8992780292, Regon: 363345829, wpisanej przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000594282
2) portal internetowy – strona internetowa TRIAGE Sp. z o.o., dostępna pod adresem: www.triage.pl
3) Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.);
4) ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
5) system teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą̨ urządzeń́ informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą̨ właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego;
6) świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą̨ urządzeń́ do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą̨ sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego;
7) Usługa – usługi świadczone drogą elektroniczną przez TRIAGE, Sp. z o.o. opisane w §2 ust. 1 niniejszego Regulaminu;
8) środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych pomiędzy systemami teleinformatycznymi.
9) Klient– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązującego także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z usług świadczonych przez TRIAGE Sp. z o.o. w ramach portalu www.triage.pl.
10) Konsument to Klient będący osobą fizyczną dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.
11) Uczestnik szkolenia to pełnoletnia osoba fizyczna będąca konsumentem lub przedsiębiorcą korzystająca lub chcąca skorzystać z usług szkoleniowych świadczonych przez TRIAGE Sp. z o.o.
- Korzystanie z portalu internetowego www.triage.pl oznacza zaakceptowanie w całości niniejszego regulaminu. Regulamin jest nieprzerwanie i nieodpłatnie udostępniony Klientom w sposób umożliwiający jego pobranie , odtwarzane i utrwalenie treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na innym nośniku.
- Wszelkie prawa do portalu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do nazwy, domeny, wzorów, formularzy, logotypów należą do TRIAGE Sp. z o.o., a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony oraz zgodny z niniejszym regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa.
§2. Rodzaje i zakres usług elektronicznych
- TRIAGE Sp. z o.o. świadczy nieodpłatnie za pośrednictwem portalu internetowego następujące Usługi Elektroniczne:
a) Podstawowe usługi elektroniczne:
- przeglądanie i pobieranie materiałów reklamowych i informacyjnych jak akty prawne, materiały edukacyjne,
- zapisanie się do listy newsletter i otrzymywanie newslettera,
- umożliwienie złożenia zamówienia w sklepie internetowym poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i zawarcie umowy sprzedaży zarówno po założeniu konta użytkownika jak i bez zakładania konta,
- korzystanie z systemu opłaty Przelewy24 lub dokonanie płatności przelewem bankowym,
- kontakt z biurem obsługi klienta.